![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
mycket fina bilder och en mycket bra rutt Gert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
![]()
Hej alla Tågsimmare (RW3/RW4)
Efter ett långt uppehåll, 16 Sep 2012 då rutten totalkrashade, har jag nu fått blodad tand igen. Mycket p.g.a dessa: TACK Basse för Y6 - Fy F...n vad bra! TACK Andreas för Broarna + de nya vägarna Kanon. Återkommer med lite frågor. TACK Mazz för nya Svenska lador (snart hoppas jag) Önskar: Svensk skog: Granar,granar och granar, enstaka och dungar. Önskar: KWM & newS KilometerTavla som fungerar. Stationsskyltar som jag trodde jag hade löst, men ack, nej då (till Totte). Inte glömma ÖresundsTågen som är på gång, dom behöver jag för Malmö CityTunnel - Köpenhamn. Återkommer snart med lite bilder! Jag lovar! Mvh // McDOZ // Gert Persson, Malmö (Järnvägarunge) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Låter trevligt! Jag har precis som du fått blodad tand igen med nya grejer till TS13, dock håller jag mig till fiktionära rutter
![]()
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|