![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2012
|
![]()
Tackar ! Totte, MickeL och AlleDahlle.
Totte för länken till OrientExpress vagnarna, men del 2 hitta jag inte? Hur får jag text mellan bilderna då, Totte? AlleDahlle: Kristianstad C finns redan! har du inte läst tråden från början? Nu är det bara Basses X2000 och Granders Öresundståg som fattas! X10-14 med pågatågstextur inta att förglömma. // McDOZ ps. Fler bilder snart på gång. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2012
|
![]() Citat:
![]() Skulle vara kul att se några bilder från kristianstad c, om jag nu inte missat det också. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Hej!
Orientexpressen: http://www.trainsim.com och bläddra till "RailWorks: RW rolling stocks" på sökningen. Del 2 vet jag inte var. Skriva mellan bilderna vet jag inte heller, jag menar skriva först innan du lägger ut bilderna.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-05-29 klockan 06:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Men du McDOZ du kanske inte vet att kustpilen kan också passa på din bana. Mellan Köpenhamn-Malmö-Kristianstad. Som kustpilen körde på när vi hade den här i Skåne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Härligt att det går framåt. Ser ruskigt bra ut!
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Hur går det? Det var ett tag sen du visar upp. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Hej!
Du har väl inte lagt rutten på is, är jag rädd? För enligt bilderna gjorde du fantastiskt fin rutt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Taggar |
rw-rutter |
|
|