![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Ser bra ut lan!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Men vad kommer det att bli för något nummer 200 och 204 eller någon annan? hur kommer det se utt en med stora lampan eller små lampor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Avvakta med bygget 1-1½ vecka eller så. Har precis beställt boken om T41:an, låg i listan för inköp och klättrade precis upp på första plats p.g.a. ditt påbörjade bygge. Så får vi se, om några bra ritningar följer med i boken.
![]() |
#4 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
Det finns oerhört bra ritningar på precis allt i den boken, har själv använt mig av ritningarna för Korgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]() En idé är ju valbara lampor och nummer i propertyrutan ![]() Skickar med två .jpg på de texturförlagor jag jobbar med utifrån Bengans Bilder. I och med att bilderna är så högupplösta kan jag jobba i formatet 2048x2048, då ser även en synsvag gammal gubbe, som jag, vissa detaljer ! ![]() Så mycket återstår ännu att göra och det är ju långt till julen (2013) ![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]()
Det loket som Bengan har "fotat" är 202 i slutskedet ja. Eftersom han och Marcus är de enda som bidrar med något konstruktivt så är det som det är!
Vad är du ute och far efter?
![]() |
#9 |
Veteran
|
![]()
... om ni jämför med föregående bild ser ni att alla räcken är borta, bara vissa skuggor är kvar. Ungefär som "Finn fem fel" fast på Trainzka
![]() Detta är A och O om man vill göra bra fototexturer ![]() Som ni ser har den gula färgen på "stripsen" på gavlarna blivit för mörk men det fixar jag "manyana". ![]()
![]() |
#10 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
här är lite bilder på 200 när det anländer falun i år!
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Mycket finna bilder i Falu.
|
![]() |
![]() |