![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#16 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Värsta fall tvingas jag skaffa beg. dator med XP. Kostar c:a 1500kr. 3 mån garanti
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem
|
![]()
Samma problem dök upp för mig...
Det här kanske get dig något: http://forums.uktrainsim.com/viewtop...11555&start=15
![]() |
#18 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Jag hade XP innan jag installerade Win7 och jag hade aldrig Demex installerad. Det är först nu jag försöker bygga landskap med Dem-data mark.
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2012-04-29 klockan 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Lite OT, men jag är väldigt imponerad över hur du klarade att bygga Trollhättan_2 utan DEM-data...
![]() ![]()
![]() |
#20 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Jag har testat ta bort allt, hela Oslo och ner till Vestby och alla tiles. Men problemet var att vissa spår och vägar inte gick att ta bort p.g.a. Hide Wire. Det gick inte återställa till normal spår med Win7. (EditRoute) Jag tänkte bygga om Vestby-Oslo med Dem-Data, men tyvärr går det inte. Jag får nog fortsätta med finalbygget av Hamnbanan. Så får det bli. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Hedersmedlem
|
![]() Citat:
Jag låter Oslo vara. När hamnbanan blivit klar, så börjar jag med RW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Veteran
|
![]()
Okej, gör så!
![]()
![]() |
#24 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hei jeg har ingen problemer med Demex. Jeg har Win7 ultimate.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |