![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | ||
Read-only
Reg.datum: Apr 2012
|
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Men jaha man får väl lämna detta forum för här är man inte välkommen av någon. Jag som trodde att det skulle vara så trevligt här på 3D-tåg, men jag hade tydligen fel. Senast redigerad av Troian den 2012-04-19 klockan 23:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Det känns som om en historia upprepar sig här. Troians händelseförlopp liknar läskigt mycket X2ans beteende.
Ny medlem, skapar presentationstråd, beter sig illa direkt mot andra medlemmar, känner sig påhoppad, osv osv. Är det en slump eller? ![]()
![]() |
#3 |
Read-only
|
![]()
Förstår ingenting av vad du menar. X2an tycker jag ser ut att sköta sig mycket bra inte sätt ett enda påhopp från h*n sida. Eller har jag missat något?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Jag tror Micke menar X2-lover (och inte X2an) som tidigare härjade på forumet och betedde sig inte riktigt som man borde.
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jajamen, blandade ihop namnen, menar självklart X2-lover!
![]() |
#6 |
Read-only
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Read-only
|
![]()
Jaha då ska man bli anklagad för att vara nån idiot som jag inte är!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag har sett till att hålla mig utanför den här konflikten, men nu klarar inte ens jag att hålla käft längre. Att komma hit med sin "snyfthistoria" och vilja ha någon form av sympati och uppmärksamhet för att sedan övergå att reta gallfeber på oss andra, med absurda anklagelser och överförhastade slutsatser hör inte till vad jag skulle normalt beteende. På många andra forum jag vistas på brukar sådant beteende snabbt innebära att man kastas ut från gemenskapen. Men här på e-buzz är vi betydligt mer förlåtande och toleranta mot sådant vilket du kan skatta dig lycklig för. Kanske är det därför du är här? För att vi är ett lätt mål för dina troll-fasoner, vad vet jag. Jag tycker att administrationen här borde ta i med hårdare tag mot sånt här. Och för att inte framstå som en hycklare så kan jag meddela att den form av påhopp jag gjort mig skyldig till i denna post normalt också brukar resultera i ungefär 10 dagars avstängning på mer strikt modererade forum. En smäll jag är villig att ta för att styrka den poäng jag vill framföra. Så moderatorer varsågod, jag kan ta det.
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Orsasskolan verkar vara i princip den enda skola i landet som inte är lediga idag. MORR!
![]() ![]()
![]() |
#11 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
Rejält ont i halsen, blir hemma imorgon. Usch!
![]()
![]() |
#12 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2008
|
![]()
Problem på jobbet som jag inte kan säga mer om än så.
Sen kraschade jag min modellhelikopter och verkar inte kunna köpa nya delar. Slutligen så trillade min torkställning i badrummet ner när jag hängde upp tvätten. Hemsk helg och fredag mao. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Jag vet inte om jag ska tycka att det är bra eller dåligt...
men det snöade i går, i maj... Det var nytt ![]() (Eller nja, men rätt länge sen i varje fall)
![]() |
#14 | |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |