![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Håller aldrig direkt i stänger på bussar och tåg, trycker med knogar på stoppknappen och är allmänt försiktig att ta på inredningen i bussarna och tågen.
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Det snöar igen!
![]()
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2011
|
![]()
Varför sån fobi mot smuts? "Lite skit rensar magen", titta bara på dem som jobbar i ladugårdar och liknande och andas in en lagom dos bajspartiklar varje dag. De är i princip aldrig sjuka (och får heller inte bli!)
...fast sen är det väl kanske inte så mysigt att skaka hand med någon som precis lagt en kabel utan att tvätta händerna, det kan jag hålla med om :/
![]() |
#8 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |