![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Read-only
Reg.datum: Apr 2012
|
![]() Citat:
"troll-vibbar"... Nä nu får du skärpa dig pöjk! Senast redigerad av Troian den 2012-04-10 klockan 20:07. Anledning: edit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Jag tänker lite grand... Trolololololo, håhåhåhå....
Nej, skämt åsido. Man ska inte anklaga folk för att trolla utan att ha otroligt stora belägg för det. Men jag håller till fullo med Ekan här. Du, Troian, har inte gjort något vidare bra intryck till första början här. Det gör det svårt för mig att hälsa dig särskilt hjärtligt välkommen. Men som Ekan också skrev, ser jag gärna att du överbevisar mig och att jag har fel. Vill också passa på att beklaga din livshistoria. Jag vet själv vad alkoholen kan ställa till med och har också själv varit aktiv inom nykterhetsrörelsen.
![]() |
#5 |
Read-only
|
![]()
Jaha, då har man tydligen blivit trollstämplad bara för att jag tyckte att GBSF bara gapade efter mer och bara utnyttjade lan. Men vi har alla hört det. Att lan har sakt att det är OK, Så vad är problemet?
Här skriver jag om mitt liv och hur far min inte har haft det så lätt i livet, och att då få detta bemötande känns ju inte alls kul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Skärpning från alla håll här.
Jag tror inte det var din fars öde som de reagerade på utan sättet. Försök känna av hur forumet fungerar och vilken "ton" som råder. Det fungerar inte alltid att komma inklampandes ![]() Välkommen iaf! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Jag håller med Fredrik!
Nya medlemmar är alltid välkomna! Hjälp dem och stötta dem! Förstår inte varför några här hackar på medlemen. Troian, jag ställde en fråga enl. tidigare inlägg om vilken tågsimulator du har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Read-only
|
![]()
Nämen hej på dig Totte! Jo jo, jag har Trainz, MSTS och Railworks.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Read-only
|
![]() Citat:
Vill även passa på och tacka alla som har visat förståelse och välkommnat mig här på forumet. Jag börjar redan känna mig som en i familjen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2012
|
![]()
Riktigt sorglig text att läsa om din mamma och pappa, jag hoppas att allt blir bra för er. Men om du vill bli behandlad på ett bra sätt här på forumet då måste du hålla en bättre ton till oss andra medlemmar här.
Men välkommen till forumet. ![]() |
![]() |
![]() |