![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Read-only
Reg.datum: Apr 2012
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag respekterar att Lan vill arbeta i lugn och ro, det gör jag verkligen, jag försöker bara hjälpa Lan med hans arbete, och jag tror faktiskt Lan också tycker att jag hjälpt till. Om du är missnöjd med mig, klaga via PM eller gå in i Pisstråden och klaga. jag gör inget mer än att jag försöker hjälpa till och få Lans skapelser att bli så bra som möjligt. Hade Lan misstykt med mig hade han nog sagt det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Read-only
Reg.datum: Apr 2012
|
![]() Citat:
Hoppas du förstår. Mvh |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Senaste ändringarna på C1-C3 med blekgrön inredning och "öppningsbara" fönster samt C4 och C5 med blekare inredning:
![]() |
#6 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() Blir bara snyggare och snyggare Lan! Helt otroligt arbete. Min post högre upp ser du förslag för fler varianter på vagnarna! Grymt arbete, och längtar tills dessa vagnar släpps! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Som sagt, väldigt snyggt Lan!
![]()
![]() |
#8 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Destinationsskylt som GBSF nämner.
Vill minnas, att dom hängde på knopparna som satt på fönstrena och att dom satt vid dessa fönstren, samt att dom från början, bara var svartvita. [http://mjtag.dinstudio.se/files/dest...slagsbanan.jpg]
![]() |
#9 |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Ser riktigt bra ut! Vore snyggt med en sån här interiör också: http://www.tramways.com/webalbum/swe...ro_max_046.jpg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]()
Lite onödigt nu närvagnarna är klara, men på C6h som rullar idag sitter fortfarande fönster som en gång satt på C4: or, alla fönster med fortfarande har dessa destionations-knobbar" är oftast gamla C4 fönster.
|
![]() |
![]() |