![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#2 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]() Citat:
![]() Vårt är dock inte lika dant utan bygger mera på att vagnarna får en egen tidtabell som dom måste hålla, sen ändras skyltarna i Brunnsparken enligt den tid vagnen kommer, den säger till ca 10min i förväg innan vagnen kommer ( gäller de de går glest med trafik & dest. tavlan inte blir full med linjer). ![]() Projekt Göteborgs rutten kan du ladda ner här( den senaste versionen: V:1.2) Denna länken går till en mapp Rutten + Sessionen går under namnet NY i början, resten av sakerna e bra om du också laddar ner ( gratis så klart) så allt i Göteborg fungerar perfekt! ![]() http://www.mediafire.com/?mdxhyd1q2z5n0
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2011-02-17 klockan 23:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
MÅSTE ladda hem ert projekt snarast...
![]() Förresten, följer alla objekt med? Måste man ha TRS09 eller går det med TRS06? Men åter igen, jag totalt ÄLSKAR ert projekt. SENARE: Hehe! Gick in på eran hemsida och där stog att man måste ha TRS09 ![]() Senast redigerad av josu den 2011-02-18 klockan 07:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Haha jo då de e ganska mkt, men är verkligen alla föremål, de är totalt 26filer med rutten+sessionen men då kan du även tänka att de är 1800olika saker med ![]()
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Kan man säga! Lät datorn stå på i dag och jag jobbade på med att börja ladda hem
![]() Men jag ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]()
Josu: Haha ja de e verkligen mkt men då får man allt färdigt, slipper man hålla på att leta runt i DLS & på hemsidor.. //
PT GBG är ju egentligen klar men vi kommer med uppdateringar och förbättringar hela tiden som nu kom i Tiden systemet ( dest. tavlorna) och nu planerar vi på att låta ytan växa ( alltså flera Baseboards) genom att bygga lite buss linjer uppåt på Hisingen mot Torslanda samt färjeläget vid lilla varholmen och sedan kanske blir de Öckerö med ![]()