![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
Ja självklart, de e ju ett mästerverk! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 32.26% |
Nja kanske.. |
19 | 30.65% |
Nix! |
23 | 37.10% |
Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
SNYGGT =), efter omghostningen av datorn så kommer vagnarna att målas om med
¤M31an ska målas om till en som ser ut som de gamla 21orna, mörkblåa linjer. ¤M29an ska jag klona och skapa en 28a (måla om en till 29a till 28a så att man får 28a o 29a) med Ekankal:s godkännande. ¤M32ans ska målas från röd till blå (mitt pågående projekt). Just nu har jag gjort klart framvagnen. //mvh projektledare: Gampanat & Markus http://www.projektgoteborg.com <--- officiella hemsidan!
Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-11-30 klockan 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]() Citat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
nu har ni ju fått alla bussar ni kan tänkas behöva
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Skitbra alltså tackar nu kommer GBG rutten å "glänsa"... nu i veckan kommer Götaälvbron att bli uppdaterad och troligen blir spåren till Torp klara. CA: 23% är klar. Men dina Vp Man bussar fungerar inte , saknar någon tror jag , de e lite synd.
![]() |
#5 |
Medlem
|
![]()
konstigt de ska funka annars är det nog så att du får ladda ned orginalen från dls kanske de börjar just VP
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2009
|
![]()
Senaste nytt: Inom en snar framtid kommer Den gamla Götaälvbron i GBG där spårvagnarna kör på byggas om eller renoveras helt.
De har upp ståt mindre sprickor (även i Nordstan där en balk lossna) och den är byggd 1939. Men just nu bygger vi den ordinarie Götaälvbron som inte e klar än men detta är sista bilden ni ser av den innan den blir 100% klar. På bilden va den 40%klar! Här ser ni en tjuvskick på N.E. terminalen /Centralen håller på att växa fram! PS om någon känner till någon bättre uppfällbar klaff bron än den på bilden får ni gärna skriva här, den bron vi har nu e för vagnar inte bilder =( men om någon vet något så =).
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-12-07 klockan 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Dec 2007
|
![]() Citat:
Dessutom tror jag att det ser snyggare ut om du skippar klaffbron helt, och istället satsar på att bygga bron snyggt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
var kan jag hitta den öppningsbara bron
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Senast redigerad av tågfreak 96 den 2010-09-21 klockan 19:16. |
![]() |
![]() |