![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2004
|
![]() Citat:
DVS Framhjul i ställ / Bakhjul i ställ/ framhjul... osv ? Underbara vagnar du har fått till!
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Har jobbat lite med texturer och detaljer idag, och dessutom fått till en F6-variant med armécyklar. Förbereder ett antal olika inredningsalternativ till G-vagnarna som "commodities" att placera ut som andra laster - måste sätta mig in i queque-systemet i Trainz först.
![]() |
#3 |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]()
helt underbart! man orkar knappt vänta tills man får placera dom på bangården och börja rangera
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
Helt underbara vagnar, fastnar dock mest för Cyklarna.
![]() |
#5 |
Veteran
|
![]()
Gjort lite olika inredningar till F6-vagnen som kommer som laster av märket SALG (Svenska Armé Laster för G-vagnar). Det fattas några "bassar", "lottor" och "sjuksystrar".
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Lan! Jag tror du skall ligga lågt ett tag med Gui. Ska försöka söka i källor, kan kanske få napp.
Ordet unikt kan översättas till enastående. Det mest enastående i svensk järnvägshistoria torde nog vara skylten: 8 hästar eller 40 man. Nisse Blid |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Veteran
|
![]()
All information mottages gärna! Jag tror att försvaret rekvirerade G och Giu från SJ och byggde egen inredning och satte upp skyltar och märkte vagnarna F6 (man undrar om det fanns F1 m.fl. också?). Kan du forska i detta vore jag väldigt tacksam!