![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tidigare Ruben
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
|
![]()
Ja självklart! jag har inte tid med ny rutt förstås hihi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tidigare Ruben
|
![]()
Tänkte väl det! Fint tåg det där kinesiska!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej
![]() Har äntligen tagit mig i kragen och börjat testa den nya datorn. Det blev MSTS som blev först. Jag installerade MSTS, sedan så kopierade jag över hela MSTS som jag hade (har) rakt över från gamla datorn, det funkade perfekt. Behövde inte tänka på några tillägg mm. En sådan upplevelse att köra, inte tillstymmelse av laddhack och fps ligger väldigt högt 59-60 fps är det som nästan alltid gäller Har testat att köra genom tunga städer mm och fps går sällan under 45, där jag tidigare hackade fram med typ 10.... Jag har allt på max 1600x1200 fyller ut min 16x10 skärm lagom, lite breda kanske tågen blir, men hellre det än 4x3 Dessutom har jag satt allt på max i Catalyst controll center, typ Anisotrop filtrering på 16x Bilden är från Burgenland-rutten ![]()
![]() |
#7 |
Hedersmedlem
|
![]()
Grattis!
Skönt för dig att nya datorn fungerar bra. Fin bild! Glad midsommar! |
![]() |
![]() |