![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() Citat:
![]() Vilken rutt är det, jag ser att det är ScaleRail Vart kan man ladda ner den nya kustpilen?
![]() |
![]() |
#2 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]()
Nej, jag trodde att han hade målat om tåget på sin bild till Itino men där hade jag fel...
![]() Citat:
Det är JBJr2. Den nya kustpilen finns inte att ladda ner, har målat själv. Men jag frågade om lov att släppa den för länge sedan, men har inte fått något svar. Synd är det, men vad ska jag göra åt det!? Släppa den ändå? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
![]()
150 år av historia poserar på North East Corridor! Det är bara ett urval av alla tåg som används, och har använts, på linjen, men det fanns inte mer en 6 spår någonstanns... Och ja, det är 6 spår på linjen! Det är minst fyrspår hela vägen från Newark (utanför New York) till Philadelphia! De tåg som finns med på bilden är: PRR 4-4-0 "Clarion" från mitten av 1800-talet, PRR K4 från 1927, PRR PA från 1932, PRR GG1 från 1937, Amtrak AEM-7 från 1978 samt Acela Express från 2001 (inte orginaltåget).
![]()