| 

| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. | 

| 
	|||||||
| Visa resultat för omröstning: Kommer du att fixa PT GBG rutten när den släpps i juni? | |||
| Ja självklart, de e ju ett mästerverk! | 
		 | 
	20 | 32.26% | 
| Nja kanske.. | 
		 | 
	19 | 30.65% | 
| Nix! | 
		 | 
	23 | 37.10% | 
| Antal röster: 62. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
![]()  | 

| 
		 | 
	Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 
	 | 
| 

| 
		#1 | 
| 

Medlem 

Reg.datum: Jun 2009 

| 

jo jag märkte de så jag gjorde om de direkt, under tiden du skrev detta hehe.

![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]()  | 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#2 | 
| 

Medlem 

Reg.datum: Oct 2008 

| 

SNYGGT =), efter omghostningen av datorn så kommer vagnarna att målas om med 

¤M31an ska målas om till en som ser ut som de gamla 21orna, mörkblåa linjer. ¤M29an ska jag klona och skapa en 28a (måla om en till 29a till 28a så att man får 28a o 29a) med Ekankal:s godkännande. ¤M32ans ska målas från röd till blå (mitt pågående projekt). Just nu har jag gjort klart framvagnen. //mvh projektledare: Gampanat & Markus http://www.projektgoteborg.com <--- officiella hemsidan! 

Skapare till Projekt Göteborg till Trainz Senast redigerad av trainz2007 den 2009-12-01 klockan 00:00.  | 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#3 | |
| 

Veteran 

Reg.datum: Jun 2008 

| 

Citat: 

![]()  .

Ekan  | 
|
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#4 | 
| 

Medlem 

| 

nu har ni ju fått alla bussar ni kan tänkas behöva 

så hoppas ni kan få en super fin bana nu/rac
		 | 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#5 | 
| 

Medlem 

| 

Skitbra alltså tackar nu kommer GBG rutten å "glänsa"... nu i veckan kommer Götaälvbron att bli uppdaterad och troligen blir spåren till Torp klara. CA: 23% är klar. Men dina Vp Man bussar fungerar inte , saknar någon tror jag , de e lite synd.

![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]()  | 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#6 | 
| 

Medlem 

| 

konstigt de ska funka annars är det nog så att du får ladda ned orginalen från dls kanske de börjar just VP

| 
| 
		 | 

| 
| 

| 
		#7 | 
| 

Medlem 

| 

Senaste nytt: Inom en snar framtid kommer Den gamla Götaälvbron i GBG där spårvagnarna kör på byggas om eller renoveras helt. 

De har upp ståt mindre sprickor (även i Nordstan där en balk lossna) och den är byggd 1939. Men just nu bygger vi den ordinarie Götaälvbron som inte e klar än men detta är sista bilden ni ser av den innan den blir 100% klar. På bilden va den 40%klar! Här ser ni en tjuvskick på N.E. terminalen /Centralen håller på att växa fram! PS om någon känner till någon bättre uppfällbar klaff bron än den på bilden får ni gärna skriva här, den bron vi har nu e för vagnar inte bilder =( men om någon vet något så =). 

![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Senast redigerad av GBGtram den 2009-12-07 klockan 01:34.  | 
| 
		 | 

|