Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-06-09, 02:01   #1
Daniel
Medlem

Reg.datum: Nov 2005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sparkfot Visa inlägg
Nej det har jag inte påstått heller! Men du ifrågesätter ju helt ionödan varför jag bryr mig, om jag bryr mig om en sak så är det min ensak, det står jag för och om du stör dig på det och vill spela allan så fine gärna för mig men då får du aceptera att alla har olika åsikter om saker å ting och detta får du lov att respektera.
Självklart respekterar jag vad du tycker.

Citat:
Detta är ett forum Daniel, du kan inte förbjuda att folk yttrar sina åsikter här!
Du ifrågasätter ju mig nu på samma sätt som jag ifrågasatte dig för ett tag sedan då du la detta citat. Gäller inte detta alla, eftersom mina åsikter är tydligen är helt i onödan?

Senast redigerad av Daniel den 2009-06-09 klockan 02:06.
Daniel besöker inte forumet just nu  
Svara med citat
Gammal 2009-06-09, 02:11   #2
ekankal
Veteran

Reg.datum: Jun 2008
Standard

Syftade väl inte på någon speciell tråd egentligen, det förekommer ju lite då och då. Var mest en allmän undran bara .
Gammal 2009-06-09, 02:21   #3
Sparkfot
Medlem

Reg.datum: Sep 2005
Standard

Daniel: Jag ifrågasatte dig för att du ifrågasatte mig, that's it, men om du nu respekterar mina åsikter och jag tycker att pm funktionen skulle kunna användas till frågor angående objektivet då känns det märkligt varför du ska börja argumentera emot mina åsikter? Det leder ju ingenvart iallafall till slut..

Om du har en annan åsikt angåenden frågor och gammla trådar så kan du framföra dem men du behöver inte börja tjafsa emot/i frågasätta min åsikt bara för att vi inte delar åsikter.

Tilägg: Jag är helt öppen för en diskusion om hur vidare man ska eller inte ska skriva en fråga i en tråd som är över 1 månad gammal t ex.
Tillsammans kan nog alla enas om en slutgiltlig lösning.

Senast redigerad av Sparkfot den 2009-06-09 klockan 02:25.
Sparkfot besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-06-09, 02:26   #4
Daniel
Medlem

Standard

Citat:
Daniel: Jag ifrågasatte dig för att du ifrågasatte mig, that's it, men om du nu respekterar mina åsikter och jag tycker att pm funktionen skulle kunna användas till frågor angående objektivet då känns det märkligt varför du ska börja argumentera emot mina åsikter? Det leder ju ingenvart iallafall till slut..
Även om jag respekterar vad du tycker så måste jag få ifrågasätta dig. Vad du tycker är din sak, och vad jag tycker är min sak. Jag ska dock ändå kunna fråga dig varför du tycker som du gör, och du ska kunna göra samma sak mot mig.

Senast redigerad av Daniel den 2009-06-09 klockan 02:28.
Daniel besöker inte forumet just nu   Svara med citat
Gammal 2009-06-09, 02:35   #5
Sparkfot
Medlem

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Daniel Visa inlägg
Även om jag respekterar vad du tycker så måste jag få ifrågasätta dig. Vad du tycker är din sak, och vad jag tycker är min sak. Jag ska dock ändå kunna fråga dig varför du tycker som du gör, och du ska kunna göra samma sak mot mig.
Jovisst men måste man vara moderator för att bry sig om saker å ting som berör forumet? Det är ju där du drar in rollen som moderator i bilden helt i onödan.

Du har dukat upp för en argumentation som kan leda till onödigt tjafs genom att du påstår att jag utger mig själv för att vara moderator.

Att vara moderator eller inte har liksom ingen som helst betydelse i denna diskusion så jag förstår inte varför du hävde ut dig det? Vart ville du komma med det?
Gammal 2009-06-09, 02:40   #6
Daniel
Medlem

Standard

Citat:
Du har dukat upp för en argumentation som kan leda till onödigt tjafs genom att du påstår att jag utger mig själv för att vara moderator.
Jag tyckte att du agerade forumpolis när du sa åt att man inte skulle skriva i gamla trådar. Det är sånt som vi har moderatorer till.
Gammal 2009-06-09, 02:45   #7
Sparkfot
Medlem

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Daniel Visa inlägg
Jag tyckte att du agerade forumpolis när du sa åt att man inte skulle skriva i gamla trådar. Det är sånt som vi har moderatorer till.
Jag har inte sagt åt någon, jag ställde en fråga till honom. Det är stor skillnad..
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:52.