![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
Du ifrågasätter ju mig nu på samma sätt som jag ifrågasatte dig för ett tag sedan då du la detta citat. Gäller inte detta alla, eftersom mina åsikter är tydligen är helt i onödan?
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2009-06-09 klockan 02:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Syftade väl inte på någon speciell tråd egentligen, det förekommer ju lite då och då. Var mest en allmän undran bara
![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]()
Daniel: Jag ifrågasatte dig för att du ifrågasatte mig, that's it, men om du nu respekterar mina åsikter och jag tycker att pm funktionen skulle kunna användas till frågor angående objektivet då känns det märkligt varför du ska börja argumentera emot mina åsikter? Det leder ju ingenvart iallafall till slut..
Om du har en annan åsikt angåenden frågor och gammla trådar så kan du framföra dem men du behöver inte börja tjafsa emot/i frågasätta min åsikt bara för att vi inte delar åsikter. Tilägg: Jag är helt öppen för en diskusion om hur vidare man ska eller inte ska skriva en fråga i en tråd som är över 1 månad gammal t ex. Tillsammans kan nog alla enas om en slutgiltlig lösning. Senast redigerad av Sparkfot den 2009-06-09 klockan 02:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
/Daniel Senast redigerad av Daniel den 2009-06-09 klockan 02:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Du har dukat upp för en argumentation som kan leda till onödigt tjafs genom att du påstår att jag utger mig själv för att vara moderator. Att vara moderator eller inte har liksom ingen som helst betydelse i denna diskusion så jag förstår inte varför du hävde ut dig det? Vart ville du komma med det? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Jag tyckte att du agerade forumpolis när du sa åt att man inte skulle skriva i gamla trådar. Det är sånt som vi har moderatorer till.
![]() |
#7 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |