![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Vilket ilandsproblem vi har här, man kan ju inte direkt säga att det är jätteofta gamla trådar rivs upp men när det väl händer är det väl inget att klaga på? För det verkar just nu som bara Sparkfot stör sig på att jag rev upp tråden.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Vad i tråduppdragandet är det som du stör dig på? Om det är så jobbigt kan du väl bara hoppa över att läsa? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Tidigare Ruben
Reg.datum: Oct 2008
|
![]() Citat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#8 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Efter att ha läst några inlägg här så kom jag att tänka på två saker:
1. "Tro på Gud och ärligt vandra, sköt dig själv och skit i andra". 2. "Dagens I-landsproblem" från Hipp-Hipp på TV. Senast redigerad av Kristian den 2009-06-09 klockan 16:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Hela grejen är egentligen shit happens men man måste ju dock få förelå alternativa lösningar, sen vilken lösning som väljs det får man då aceptera det i slutändan. Senast redigerad av Sparkfot den 2009-06-09 klockan 17:34. |
|
![]() |
![]() |