![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |
Medlem
|
![]() Citat:
I stort sett som gmax var av 3dsmax4 på sin tid fast med bättre exportförmågor om jag inte missminner mig.
__________________
UVW = Usch, Vilket Wansinne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2005
Ort: Karlstad, Sverige
Inlägg: 988
|
![]()
Ser att även en Admin är inne i denna tråd.
Men borde den inte ligga ute i vanliga delen av forumet och inte inne i "Community-ware - Projektforum"? Mvh Anders |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 5 814
|
![]()
Nog sant... *flyttar*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
Ort: , , Sweden.
Inlägg: 5 814
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
__________________
UVW = Usch, Vilket Wansinne ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
Ort: Leksand
Inlägg: 1 177
|
![]()
För den som är intresserad av Blender så finns en liten lokbyggarbeskrivning på följande sida:
http://www.44090digitalmodels.co.uk/...lender_tut.pdf Dock är den, som de mesta på internet, skriven på engelska. mvh .... Mats
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 729
|
![]() Citat:
__________________
-k- |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
Ort: At the east side of nothing
Inlägg: 1 024
|
![]()
Om man nu är bekant med Gmax verkar det ju vara bättre att fortsätta med Gmax?
Konvertera till .3ds går, även om det är lite bökigt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
Ort: Uppland, Sverige
Inlägg: 2 729
|
![]()
Annars kan man exportera via en .obj-fil till blender från gmax och därifrån till .im eller vad MSTS(2) och KRS nu använder för filsorter.
__________________
-k- |
![]() |
![]() |