![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2008
|
![]()
Hej!
Detta är mitt första inlägg för jag har just fått TRAINZ och vill gärna försöka göra egna banor. Mitt problem är att jag är helt jäkla grön. Jag behöver råd om det mesta. Vilket program man gör banorna i? Vilket eller vilka grafik program bör jag använda? Vilka program bör man använda för att det ska ge bästa resultat? Vad det kostar bryr jag mig inte om för detta känns rätt.. Mvh Casanunda |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]()
Hej
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Börja med att läsa manualen, där finns info som är bra att veta innan man sätter igång med byggandet.
Det är lättare att förstå menyer och knappar då. Bara ett tips i all välmening ![]() Hälsar Bengt
![]() |
#4 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hgkn (Göran) har gjort en bra guide på svenska. Med en massa tips på lite allt möjligt.
http://trainz-sweden.50megs.com/
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2008
|
![]()
Henskt Tacksam För Er Hjälp.
Dock Är Jag Inte Helt Nöjd.... ![]() Nerladdade Tåg Eller Banor. Laddar Jag In Dom På Samma Sätt Som Man Gör Egna Banor? Tack På Förhand |
![]() |
![]() |