![]() |
Göra Banor Och allt annat
Hej!
Detta är mitt första inlägg för jag har just fått TRAINZ och vill gärna försöka göra egna banor. Mitt problem är att jag är helt jäkla grön. Jag behöver råd om det mesta. Vilket program man gör banorna i? Vilket eller vilka grafik program bör jag använda? Vilka program bör man använda för att det ska ge bästa resultat? Vad det kostar bryr jag mig inte om för detta känns rätt.. Mvh Casanunda |
Hej:) Det är helt gratis och ruttbyggeprogrammet hänger med i spelet. Du sätter på spelet som vanligt och väljer Sureyour. Sedan klickar du på Crete new. Därefter är det bara att bygga. Att bygga verkliga landskap är svårt i början. Ett tips är att du köper Svenska tåg 2004 och 2005. Då får du mer svenska tåg, hus mm. Här på forumet finns det en del guider om hur man bygger bra banor. Försök att ladda ner så mycket svenska objekt som möjligt, det är alltid gratis. Svenska tåg-skivorna kostar dock. Lycka till;)
|
Börja med att läsa manualen, där finns info som är bra att veta innan man sätter igång med byggandet.
Det är lättare att förstå menyer och knappar då. Bara ett tips i all välmening :) Hälsar Bengt |
Hgkn (Göran) har gjort en bra guide på svenska. Med en massa tips på lite allt möjligt.
http://trainz-sweden.50megs.com/ |
Tack SÅ Mycket
Henskt Tacksam För Er Hjälp.
Dock Är Jag Inte Helt Nöjd....:) Nerladdade Tåg Eller Banor. Laddar Jag In Dom På Samma Sätt Som Man Gör Egna Banor? Tack På Förhand |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:00. |