![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#21 | |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]() Citat:
Det är personer som du och många andra hjälpsamma och kunniga här på forumet som gör att det varit meningsfullt och roligt att besöka siten. Jag har hela tiden haft stor hjälp och glädje av detta välskötta forum och ser det som en guldkant på min Trainzhobby. Att vissa andra personer antingen misslyckats med Trainz eller ledsnat på Auran är naturligtvis både deras ensak och fulla rätt. Det som känns tröttsamt är emellertid deras oförmåga till saklig och konstruktiv kritik och att ständigt behöva ta del av deras återkommande depressionsutbrott på ren bollibompanivå. Om man nu själv ledsnat, varför inte då ägna sig åt något helt annat istället för att för att till varje pris försöka inbilla oss andra som inte har några problem hur totalt värdelöst allting är. Som sagt: Konstruktiv kritik och olika uppfattningar är nyttigt och utvecklande, onyanserade gnällerier är bara tröttsamt. För att inte själv bidra för mycket till ytterligare gnällande tänker jag dra ner på mina besök och inlägg i forumet framöver och återkomma när och om den allmänna nivån höjer sig över sandlådekanten igen. Det är ju som med vilken förening som helst, man väljer ju i första hand att besöka de ställen där man har en trevlig atmosfär, inte de ställen där heltidskverulanterna häckar. Ha det bra alla trevliga! Håkan |
|
![]() |
![]() |