![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#14 | |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
Ort: Yxlan, Norrtälje
Inlägg: 1 338
|
![]() Citat:
Som synes på bilden: ![]() så är antalet polys "bara" 182 vid lägsta LOD (avstånd större 500 meter), men sen så tillkommer eldare,koppel,dörrar, fönster osv. Dessa objekt är konfigurerade i min config fil. Om man adderar dessa mesh-ar till 182 blir antalet polys STORT. Har för mig mer än 3000 mot godkända 500 av N3v. Det är därför jag la in LOD på även de extra mesh-arna. Har haft uppe detta i N3v forum och fick några råd, vilket ledde till en fungerande lösning för TANE HF2 SP1, men nu i HF3 så är det kört igen! Kan INTE få in i min skalle VARFÖR lägga in de extra objekten i lägsta LOD. Jag har ju definierat bort dem med bl.a. Cull! Får se vilket svar jag får på Bug-rapporten, om det ens blir nåt...... |
|
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|