Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > DTG - Train Simulator > 3D-design - DTG - Train Simulator

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-04-02, 10:15   #13
Kungsfisk
Medlem
 
Reg.datum: May 2013
Ort: Skåne
Inlägg: 396
Standard

Dumma nål, det var väl inte så svårt att bara rotera lite på sig....
Men nu funkar det ju! Riktigt skojigt!! Är väldigt exakt efter lite kalibrering men behöver bli bättre ^^. Här testkör vi för fullt !!

Någon som kan det här om "cab occlusion" som finns nere i engine blueprinten? Känner att hytten är väldigt mörk fast färgerna egentligen är "relativt" ljusa?
Detaljer försvinner, exempelvis är hål utskurna under hastighetsmätaren som inte syns och knapparna får inget djup i sig

#Matade upp ljusstyrkan lite där uppe till vänster för hytten är väldigt mörk.
#Tro inte att hastighetsmätaren är kornig, det är bara för att den är uppförstorad. Är kristallklar in-game så att säga
#Ja, spakarna rör också på sig (fast den vänstra försvinner lite då och då...men så länge bromsen inte försvinner är ju inte det ett problem, eller?)

BEta 16 Reglage2.jpg
__________________
X2000 LATEST BEST 5TH JUNE

Senast redigerad av Kungsfisk den 2014-04-02 klockan 10:17.
Kungsfisk besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:59.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009