|
| Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|||||||
| Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#8 |
|
Medlem
Reg.datum: Mar 2010
Ort: Skåne, Linderöd
Inlägg: 510
|
svenolov:
Jag skall villigt erkänna att jag blev lite putt över ditt svar till hobo att man inte behöver använda osynliga signaler. Det har jag praktiserat under lång tid för att få rätt på mina bangårdar.Men efter som du har hållt på med detta längre än vad jag gjort. Så var min tanke att något där måste ligga något i vad han skriver. Eftersom jag bygger min bana i USA stil. Så blev jag ställd på vilka signaler jag kunde använda till vad du kallade växeldvärgar. DLS är bra att kunna söka på. Hittade faktiskt 2 signaler. Och började exprimentera. Jag tackar för din input. ![]() ![]() Det fungerar perfekt, och trafiken flyter bättre på bangården. Dock kan jag väl tillägga, jag satt uppe till kl 4 i morse. För att kolla om det var så som du skrivit. Tur man jobbar natt.
__________________
Bygger numera i Tane /Björn |
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|