![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Jag försökte ladda ner tidtabellsjusterings programmet till MSTS men får bara upp medelandet att jag måste vara inloggad, vilket jag är. Någon som kan förklara hur jag ska bära mig åt? Magnus :-( Jag hittade svaret i Off tropice så det löste sig Magnus :-) Senast redigerad av magnus_y1 den 2005-04-11 klockan 20:31. Anledning: Problemet löst |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Jag har med hjälp av Rainer Bluhm hittat två svagheter i mitt TimeTabAdj-program. Dels klarar det inte filnamn med mellanslag i, dels får det inte saknas "-tecken kring den korta aktivitetsbeskrivningstexten inne i *.act-filen. Jag håller på att rätta dessa båda fel.
Henric |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Bra, jag noterade igår att den inte tog mellanslag vilket inte var så bra för min del.
Magnus |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2005
|
![]()
Hej Magnus!
Nu finns den rättade versionen av TimTabAdjust för nerladdning, version 1.2. Två rättelser: Dels klarar den filnamn som innehåller mellanslag, dels klarar den att hitta 'Display Name' även om det inte är omgivet av "-tecken. 'Display Name' är den korta beskrivning som MSTS visar när man väljer aktivitet. Sedan har jag gjort ett likartat program, TimeTabEdit, där man själv enkelt kan ändra ankomst- och avgångstider, som nu också finns för nerladdning. /Henric |
![]() |
![]() |