![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Jun 2004
|
![]()
Hej alle sammen
Jeg vil lige fortælle jer om de første repaints, som jeg har fået uploaded. Det er Mats Strids Hbis, som udgør grundlaget for en serie vogne malet med diverse landes flag. Foreløbig har jeg lagt ud med Danmark, Finland(Suomi), Sverige og Norge. Vognene har intet forbillede men er lavet for at skabe glæde blandt alle train-sim'ere blandt andet ved fødselsdage og andre festlige lejligheder. De kan findes på http://www.the-train.de > Downloadarea > Güterwagen > Gedeckte > Flagvognen Danmark/Suomi/Sverige/Norge (Der Flaggewagen Daenemark/Finland/Schweden/Norwegen). ![]() ![]() ![]() Et screenshot af den danske vogn kommer senere. Hvis nogle har særlige ønsker til hvilke varianter, der skal være de næste, hører jeg gerne. Ved lokale eller specielle flag (for eksempel Skåne) er en illustration dog nødvendig. Med venlige hilsner Leif Jørgensen |
![]() |
![]() |