![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej allihopa!
Detta är bara idéer för dom som vill göra nått, men har idétorka (alltså inga krav från min sida!). Jag tänker själv försöka mig på byggandets "underbara" värld, så fort jag är klar med Number One Tram Route. Här finns Gamepack och en länk till Gmax (båda behövs och är gratis!): http://www.microsoft.com/games/trainsim/ Här är mina idéer: Objekt: Tält, Husvagnar (för campingar!) Lotteristånd, Skjutbana, Lyckohjul, Karuseller (för tivoli, pariserhjul finns ju att ladda hem!) McDonalds, Big Burger, Max IKEA, Elgiganten, Siba, ONOFF Telefonkiosker Stadshus - helst ett helt kvarter som ett objekt (då går det snabbt att bygga en stad!) Utomhusbad (med trampoliner och hopptorn!) Travbana, Fotbollsplan Busstation, Taxistation, Färjeterminal, Färjor Lager och kontorsbyggnader Tåg: Spårvagnar Tunnelbanor Posta gärna egna idéer i denna tråd! ![]() Edited by - Pierre on 16 July 2002 15:34:34 |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Byggidéer | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 8 | 2003-03-26 07:21 |