![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]() ![]() Nog för att vädret ser bra ut men låt er inte luras av bilden. Det blåste något makalöst och något försommarväder kan man inte prata om. En påg är dock alltid trevlig att titta på. ![]() ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Grymt snygg bild Fredrik!
![]() Med vänliga hälsningar Pson ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Snyggt!
![]() ![]() /Alex |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hedersmedlem
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Veteran
|
![]() ![]() Visst lutar den lite, sen så är tåget suddigt ![]() ![]() ![]() ![]() Men snygg ändå ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Veteran
|
![]() ![]() Hehe, ja de är nog i en backe ![]() ![]() Hawk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mitt första tåg... | NFS polisen | 3D-design - Trainz | 6 | 2004-01-19 19:07 |
Hallå!!! [Vart är mitt inlägg någonstans?] | vfp420b | Off-topic | 3 | 2003-03-11 13:13 |
Mitt första 3D-objekt | Joel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-02-23 22:31 |
Kan man byta växel mitt i en aktivitet? | niofem | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-02-03 19:26 |