![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Måste man ha ett grafikkort Geforce indvida ...nånting för att kunna spela TRS2004? jag har en annan dator nu, men det funkar inte med det!
Det är ett Diamond 7000 PRO! Det kommer upp ett felmeddelande när jag försöker starta trainz![} ![]() ![]() M.V.H Tobias år 2004! ------------------------- *Åskan har slagigt ner datorn hos mig, så jag måste byta moderkort[V]* ------------------------- snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Det är inte ett krav att ha Geforcekort. ATI fungerar också bra. Däremot är kravet att det är någorlunda nytt.
Exakt vad som krävs har jag för mig står omnämt både på boxen och i manualen. ___________________________________ Fredrik Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Det kommer upp precis när jag ska starta spelet, det står också att man ska installarea Directx 9, vilket jag har gjort![}
![]() M.V.H Tobias år 2004! ------------------------- *Åskan har slagigt ner datorn hos mig, så jag måste byta moderkort[V]* ------------------------- snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Om du svarar på Jannes fråga så kanske du får hjälp oxå.
/Blappe |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
jag har ett som det står: Dell E771p på Diamond Mulitmedia Fire GL 1000 Pro
M.V.H Tobias år 2004! ------------------------- *Åskan har slagigt ner datorn hos mig, så jag måste byta moderkort[V]* ------------------------- snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
B.la detta meddelande kommer upp när jag precis har startat installationen:
M.V.H Tobias år 2004! ------------------------- *Åskan har slagigt ner datorn hos mig, så jag måste byta moderkort[V]* ------------------------- snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2004
|
![]()
Det där meddelandet är mer att ses som en uppmaning som man får även med dom senaste drivisarna installerade.
Harry |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Detta meddelande kommer upp när jag ska starta spelet:
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Avregistrerad
Reg.datum: Mar 2003
|
![]()
En fråga, har du senaste drivrutinerna installerade för grafikkortet
Ifall inte, gå in på www.ati.com och ladda ner senaste drivarna ![]() mvh Rodi |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
STW-member
|
![]() Citat:
![]() Janne Admin Svenska 3D-Tåg Regler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
okej, men hur gör man sen, jag har loggat in, sen vilken ska jag ladda ner? sen när man är klar med nedladdningen hur ska man göra då? ska man lägga filerna i nån speciell mapp? eller hur?[8]
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Hur gör man nu då? måste ha ett svar snabbt, vill spela
![]() ![]() ![]() M.V.H Tobias år 2004! ------------------------- *Åskan har slagigt ner datorn hos mig, så jag måste byta moderkort[V]* ------------------------- snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Ja, men vilken fil är det man ska ladda hem (om det funkar) det finns massa filer att välja mellan, men just detta problem, för det första så kör jag på modem och det tar lite för lång tid att ladda ner allt, för åskan slog ner bredbandet, och för det andra så är jag inte så bra på engelska!
Vill gärna spela snart, har varit utan det jättelänge nu, och det är inte så kul.[} ![]() ![]() ![]() M.V.H Tobias år 2004! ------------------------- *Åskan har slagigt ner datorn hos mig, så jag måste byta moderkort[V]* ------------------------- snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
uppdateringar geforce 3 64mb | Jonsson | Off-topic | 4 | 2003-11-10 21:32 |
DATORKÖP / Rekommendationer | Olaf Lindström | Off-topic | 72 | 2003-07-11 01:30 |
Grafikortsspecial | niofem | Off-topic | 14 | 2003-02-12 10:18 |
Vilket grafikkort har du? | Fredrik | Off-topic | 36 | 2003-02-10 01:20 |
Geforce 3 TI200, bra köp? | Pierre | Off-topic | 1 | 2002-08-11 17:12 |