![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Satt och inväntade min avgång med bussen i Sundbyberg idag på morgonen. När dom här kom på besök, med lite containervagnar.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sen tog jag mig förbi Årsta partihallar på vägen hem och där hittade jag den här. Har för mig att jag känner igen den, men kan inte placera den och komma på vad den heter. ![]() ![]() Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2003
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
STW-member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Det norska loket heter Di8, och var till en början till för linjetrafik i Norge.
Sen har "det norska GC" (Det vill säga Cargonet) hyrt ut loket, som används för att växla vagnar med i Älvsjö. MVH Daniel ![]() VD för UBOPGE Turn on your headlights If you don't like what you see - Turn them off! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Månadens bild - Aug 2005
|
![]()
Snygga bilder
![]() M.V.H Tobias år 2004! snart blir min tågsida klar, adress kommer senare |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Tackar,tackar för svaret.
Di8 var inte alls vad jag tänkte på. Tur att jag inte skrev något annat då. Bengan |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Frågor om förra sommarens möte i Sundbyberg. | Rc1166 | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-06-20 23:02 |
Oväntat besök | knebert | Off-topic | 3 | 2004-06-09 08:59 |
Container trafik Sundbyberg | Bengan | Off-topic | 0 | 2004-02-27 10:29 |