![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Månadens bild - Mars 2005
Reg.datum: Feb 2002
|
![]()
Detta kanske är lite off topic, men jag hoppas att det går bra i alla fall. [8)]
Någon skickade mig ett mail med en bild på en koppartransvagn (tror att det var LLJ, men minns inte säkert. Skäms på mig! [:I] ). Jag har blivit av med alla mina mail under en ominstallation så jag kan inte kolla vem som skickat. Vad värre är, alla mina gmax-filer försvann också, inklusive den koppartransvagn jag höll på med. Så jag är rädd för att du kan sluta vänta på den nu, för det blir nog inga fler tankvagnar från mig. Jag har ett par andra projekt på gång som jag jobbar på istället. mvh .... Mats |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Shell Tankvagn | DJTimboy | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 4 | 2003-12-18 09:50 |
Repaint av Robbans tankvagn | Joel | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 1 | 2003-09-21 22:34 |
Bildgåta (för er som ville ha...) :) | Fredrik | Off-topic | 11 | 2002-10-11 21:25 |
Knubbig europeisk tankvagn | LarryB | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 12 | 2002-10-02 16:18 |