![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]()
Här kommer lite bilder från ett eget projekt med hamn och tillhörande hamnspår. Ett av dom projekt som står stilla.
Bilder från försvenskningen av British Rail och även en körning med Lok-Kalles Y7 kommer efter jobbet ikväll (efter 23.00) om intresse finnes? ![]() ![]() ![]() ![]() Roger ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Mycket snyggt!!!!!!!!
Intresse finns verkligenn för bildvisning av din försvenskning och körningen med Y7! MVH Dson i Sandviken. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
|
![]()
Väldigt snyggt, dom där kurerna som finns på perrongen (blåa), finns dom att ladda ner någonstans???
Skulle passa bra på min bana jag håller på med. MVH Bengt L. |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
![]() Ja, kurerna och plattformstaken (som inkluderar tv-monitorer m.m) finns på DS (Download Station). Sök på KUID:64819 eller user ElDwane. Kurerna har <KUID:64819:28001>. ElDwane har gjort mycker fina saker som plattformstillbehör. Tyvärr tar försvenskningarna tid då engagemanget dalar periodvis och jag är tyvärr väldigt noggrann med kontaktledningsutsättningen (puh, långt ord) och det tar tid. Lite OT: Förlåt STW ![]() ![]() Roger ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Rojje,
Inga problem ![]() ![]() /Mats ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lite nya bilder från L-S | Balder | Landskapsdesign - Trainz | 5 | 2005-02-19 19:20 |
Lite bilder från U79... | Byggare Bob | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2004-09-15 14:57 |
Lite bilder från Mariannelund | vfp420b | Off-topic | 4 | 2004-06-16 11:59 |
Lite bilder från dagens RBV | bombardier (avregistrerad) | Off-topic | 2 | 2004-05-20 20:42 |
Bilder på Lok-Kalles Y7, 4st a´ 60kb stycket | Rojje | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2003-08-08 14:45 |