![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Sverige vinner med 2-5.
Någon tror något annat????? ![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
|
![]()
Ja, det lär bli en knivig match!
Sverige tog ju Finland efter en otrolig vändning¨, men slovakien är bra, jag tror att det blir 3-3 efter full tid och sen vinner Sverige med 4-3 efter förlägning. Så, 4-3 blir mitt tror jag, Sverige vinner altså! MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
- Jag tippar på 3-2 till Sverige! [8D]
Mvh R o g e ® ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
3-2 eller 4-2 till Sverige tror jag på men som sagt slovakien har ett väligt bra lag så det kommer att bli en tuff match det här.
M.V.H Nicke! |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Jag tror att det blir 3-1 om Tellqvist står, men om Hardy låter Salo vakta buren tror jag tyvärr att Sverige förlorar.
MVH Macley Om du tittar in på: http://hem.passagen.se/mikaelrosen/ Skriv gärna i min gästbok ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
3-2 till Sverige[8D][8D][8D][8D]!!!!!!!!!!!!!!!!
Citat:
//Json Je voudrais louer des jumelles |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Det låter bra.
Men jag tror att matchen kommer att bli mycket jämn och att slovakien gör det första målen. Sverige kommer att göra det matchvinnande målet (målen) i andra hälften av den tredje perioden. MVH Macley Om du tittar in på: http://hem.passagen.se/mikaelrosen/ Skriv gärna i min gästbok ![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() ![]() Mitt tips blir (tyvärr) att Slovakien vinner med 4-2 eller 4-3 Sverige har ett bra lag, men fortfarande problem med Powerplay och att döda utvisningar. Slovakinen har både Satan(tolkade som du själv vill ![]() Tyvärr Sverige, Slovakien kommer att slå oss idag, men vi kommer att ta våran revansch i bronsmatchen som vi vinner med 5-2! [} ![]() ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) Edit: Matchen rekomenderas inte att tittas på för svaga personer då det kommer bli en riktig rysare. Så personer med svag hjärta och d.y.l: Läs resultatet efteråt...[} ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Man kan vinna med 2-5 alltså, det beror på vilket lag som är hemma respektive bortalag. Är Sverige hemma lag står alltså deras resultat först. I detta fallet är det Slovakien som är hemma, och har 2 mål och Sverige 5 mål.
Men, jag tror nog du redan visste detta - Kvarne? [8D] ![]() Matchen, jag tror att det blir en jämn tillställning. Sverige öppnar bra och sedan kommer Slovakien in i matchen efter de första 5 minutrarna. Det kommer bli 3-2 till Sverige. Vi spelar med sådant självförtroende nu efter matchen mot Finland, och nu är det bara att ösa på. Skit i taktik, det går som bäst när man bara spelar. Nu skall vi inte säga att Salo är sämst. Hur gick inte snacket efter Vitryssland matchen i OS 2002? Om Finland, som dom nu fick får ett par billiga mål, till exempel 3-1 målet. Och man har stolpe ut, ingen går ens väg. Då är det inte lätt att spela, man gör många missar och man kan lätt tappa fokus. Hade vi ställt Tellan i målet från start, hade han nog inte hållt nollan. Den saken är säker. Jag vill ändå påstå att Salo är den bättre målvakten, faktiskt. Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Senior Member
|
![]()
Jag hoppas vi vinner. Men som vanligt så är Sverige skit stolta över att dom vann förra matchen och då går det helt galet när dom ska försöka visa upp samma. Men jag satsar 500 virtuella kronor på vinst till Sverige med 3-2
Mvh:Trigger ![]() http://medlem.spray.se/farjestad5 |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
|
![]()
JAAAAAAAA!!
VI ÄR I FINAL!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
![]() |
![]() |
#12 |
Medlem
|
![]()
Vad fel du hade, Kvarne
![]() ![]() Vi är i Final, och VM-guldet är snart bärgat! =) Med vänlig hälsning Pson ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem
|
![]()
Yeehaa!! Vi är i final, och guldet, ja det har vi i händerna!
![]() ![]() MVH Dson i Sandviken. ![]() VD för VBK-Tåg AB |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2002
|
![]()
Du Dson, det vätte F A N
//Json Je voudrais louer des jumelles |
![]() |
![]() |