![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Jun 2008
|
![]()
Som jag lovat tidigare, här kommer några vagnar som Snälltågets Vectron lok kan ha i kroken
![]() Först ut: Snälltåget Bc2 passagerarvagn. ![]()
![]() |
#2 |
Veteran
|
![]()
Sen tar vi Inlandsbanans Bc2 vagn.
Anledningen till det, är att Snälltåget brukar hyra in deras vagnar titt som tätt och köra i sina egna tåg. ![]()
![]() |
#3 |
Veteran
|
![]()
Sen kommer "tyskarna" Bmpz (sittvagn) och Bvcmz (liggvagn).
Det blev 2 av varje vagn för att få med dom olika loggorna, eftersom vagnarna är mappad så att man bara kan använda en logga på varje vagn (blir samma på båda vagnssidorna), och i verkligheten är det ju olika loggor på varsin sida på vagnarna. Bättre än inga vagnar alls, hoppas jag ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Veteran
|
![]()
Tyvärr så har jag inte hittat någon bra vagn som man kunde måla om till restaurangvagn (Krogen,Krogen), så jag skickar med en påhittad version (Puben, Puben) i stället, för den som vill ha mat med i tåget
![]() ![]() Även den här vagnen/modellen är gjord av "kilanziom" (thanks and creeds to you). ![]()
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2011
|
![]()
Tack de fina vagnarna.
![]()
![]() |
#6 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2016