![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2016
|
![]()
Hej!
Har nyligen laddat ned newS och KMW's Signalpaket med järnvägsövergångar och signaler. Tack för det fantastiska paket!! ![]() ![]() Jag bara undrar om det finns någon STOP-signal man kan ladda ned till den "blåa bommen" som brukar finnas vid stationer. Själv är jag mycket dålig på att göra egna assets, har provat att göra Växjö Station i Blender, men lyckades inge vidare. Så om det inte skulle finnas någon signal redan, får någon annan gärna göra den. Det skulle vara asgrymt ![]() Själv är jag väldigt ny i forumet och har bara ägt Train Simulator (Dovetail Games) i 9 månader, men har haft väldigt kul med det och har börjat lite med Route-Building som jag är relativt bra på och tycker är mycket roligt (för det mesta :fnissa ![]() Jo, en till grej: Jag har försökt att få generate-terrain verktyget att fungera då jag tänkt bygga en fictive-route. När jag trycker Generate genererar den ingen terräng (möjligt vis väldigt lite ![]() Med Vänliga Hälsningar Adam Nord (andoarmd) Följ mig på Instagram! @swedishtrains |
![]() |
![]() |