|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Sep 2001
Location: Vendelsö
Posts: 4,502
|
En från OR fristående person har gjort en helt fristående rutteditor för OR och MSTS:
http://www.elvastower.com/forums/ind...or-open-rails/ |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Sep 2001
Location: Vendelsö
Posts: 4,502
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Hej!
Trevligt med nyheter! Har försökt ladda hem
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
Klicka på pilen och välj behåll.
__________________
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Veteran
Join Date: Jul 2008
Location: Fagersta
Posts: 5,543
|
Testade lite, ser ut som en bra start. Ytterligare ett steg på vägen att bli självständig från MSTS. Vågar dock inte använda av två skäl:
1 - Kompatibilitet med MSTS? 2 - Den befinner sig i ett tidigt skede och kan säkert ställa till en rutt ganska illa.
__________________
Mvh Björn ![]() Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
Får igång den... Men efter jag valt rutt och tryckt load, händer Ingenting... Spelar ingen roll vilken rutt jag testar med.
__________________
MVH, Mikael Webbmaster på Banbyggarna.se Vill Ni se fler järnvägsbilder, besök gärna min sida - där Ni även kan läsa om min MJ-samling och se tågfilmer. En del av Teamet som bygger Stockholmsrutten. ![]() ![]() http://www.micke-andersson.se http://www.banbyggarna.se http://mikaelsgallery.fotopic.net/ |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2009
Location: Danmark
Posts: 1,171
|
Kan man laga aktiviteter och konsists med den också?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hedersmedlem
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
|
Hej!
Har samma situation som Micke321. ![]() Vart ska jag installera till? Är det rätt installation jag gjorde i OpenRails mappen?
__________________
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Last edited by Totte; 05-22-2015 at 10:32 PM. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Medlem
Join Date: Aug 2012
Location: Lund, Sweden
Posts: 59
|
Hej!
Hur fungerar det för er med OpenRails Rutteditor? Enligt ovan tidigare inlägg så verkar den inte att fungera särskilt bra. Jag har inte prövat den ännu, men funderar på att göra det då MSTS Rutteditor har slutat att fungera för mig. Vänligen/Spirot |
|
|
|