![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2012
|
![]()
Hej!
Jag kommer bara åt en rutt och en aktivitet åt gången när jag ska använda OR, och det är den som jag senast har använt med trainstore. Vill jag sen byta rutt och aktivitet måste jag ladda först med trainstore, för att sen avsluta och ladda med OR. Jag har alltid senaste versionen. Hur kan man komma runt detta? Det kommer nya versioner av OR nästan dagligen. Ska man alltid använda den senaste? Tacksam för hjälp och tips. Hälsningar/Spirot |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Slutt å bruk trainstore da det er den som gjør at du får denne feilen.
MVH Jan Kristensen Har bygd Drammen-Kongsberg Har bygd VBSR 1, 2, 3, 4 ruten Klar til Stavanger og Gardermoen, VBSR 5 med hjep fra Bønan Klar til Hamar, VBSR 6 av Bønan Klar til Trondheim VBSR 7 Klar til Bergen VBSR8 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2012
|
![]()
Hej!
När jag kör en aktivitet med OR, där man startar enbart med lok och sedan skall koppla på vagnar så kommer jag inte iväg trots att bromsarna är släppta, och full gaspådrag. Kör jag med MSTS så fungerar det, men där är ju sämre grafik. Någon som vet varför? Med vänlig hälsning, Spirot |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Bromsarna dröjer längre med OR än med MSTS. Du får vänta i mellan 1 till 10 minuter tills bromsarna släpps helt.
![]() |
![]() |
![]() |