Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > Övrigt > Off-topic > Grattis

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-05-2011, 03:11 PM   #1
Bombardier Train
Tidigare Ruben
 
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
Cool Fyller år idag!

Fyller 15 år idag! Får väl gratulera mig själv.
__________________
//Bombardier Train


Bombardier Train besöker inte forumet just nu  
Reply With Quote
Old 10-05-2011, 03:19 PM   #2
bönan
Veteran
 
Join Date: Jul 2008
Location: Fagersta
Posts: 5,543
Default

Grattis!
__________________
Mvh Björn

Tågklarerare, Fagersta Central, Nora, Smedjebacken och Mora
bönan besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-05-2011, 03:28 PM   #3
TGOJ gubben
Medlem
 
Join Date: Jan 2011
Location: Eskilstuna Sweden
Posts: 50
Default

Grattis!
__________________
Mvh TGOJ gubben!
TGOJ gubben besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-05-2011, 03:28 PM   #4
Andreas13
Medlem
 
Join Date: Jun 2008
Location: Lidköping, Sweden
Posts: 908
Default

Grattis
smiley-bday2.jpg
__________________
Några av mina pågående projekt till Train Simulator 2014:
Y31
X40
Kinnekullebanan
----------------------------------------------------------------
Gå gärna in på mina hemsidor.
http://andreashoff.se
www.andreashofftag.net
http://andreas13railworks.webs.com
Andreas13 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-05-2011, 03:46 PM   #5
jonte34
Medlem
 
Join Date: Sep 2008
Location: Orsa
Posts: 111
Default

Grattis!!
__________________
MVH Jonathan
jonte34 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-05-2011, 03:55 PM   #6
Bombardier Train
Tidigare Ruben
 
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
Default

Tackar allihop! De var många kommentarer på kort tid!
__________________
//Bombardier Train


Bombardier Train besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-05-2011, 03:56 PM   #7
Jonmpa
Medlem
 
Join Date: Jan 2006
Location: Vårberg
Posts: 1,011
Send a message via MSN to Jonmpa
Smile

Då får en grattulera Tvärbanan MSTS fader så mycket på den stora dagen. Mvh Johnny
Jonmpa besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-05-2011, 05:05 PM   #8
Jockes
Medlem
 
Join Date: Feb 2009
Location: Västerås
Posts: 1,926
Default

Grattis! Bara ett år kvar till säkerhetstjänst i Malmköping nu!
__________________
//Joakim Wahlberg
Jockes besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-05-2011, 05:13 PM   #9
Totte
Hedersmedlem
 
Join Date: Mar 2002
Location: Trollhättan
Posts: 9,877
Default

Totte besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-05-2011, 09:51 PM   #10
tågkillen85
Medlem
 
Join Date: Mar 2011
Location: Stockholm
Posts: 53
Default

Grattis!
__________________
//Tågkillen85
Är tunneltågförare på "1:an, 2:an och 3:an".
Har du frågor om mitt yrke? Fråga här: http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=29361
tågkillen85 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-05-2011, 09:54 PM   #11
Micke.L
Tidigare Traindriver94
 
Join Date: Aug 2007
Location: Stockholm
Posts: 2,508
Send a message via MSN to Micke.L
Default

Grattis .
__________________
Mina arbeten i Trainsimulator 2012:
Appleford - Slough Färdig
Bergslagsbanan V2.0 Färdig!
Bergslagsbanan V3.0 Under arbete!
Micke.L besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-05-2011, 11:01 PM   #12
Rasmus96
Medlem
 
Join Date: Sep 2010
Location: Stockholm
Posts: 390
Default

Grattis då! Hoppas du fick en bra födelsedag!
Rasmus96 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 07:26 AM   #13
henrik645
Medlem
 
Join Date: Nov 2010
Location: Nacka
Posts: 375
Default

Grattis i efterskott Bombardier Train!
__________________
Henrik.V
henrik645 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 04:27 PM   #14
Bombardier Train
Tidigare Ruben
 
Join Date: Oct 2008
Location: Stockholm
Posts: 2,907
Default

Tack till samtliga! Jodå, hade en bra födelsedag.
__________________
//Bombardier Train


Bombardier Train besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 10-06-2011, 04:51 PM   #15
josu
Medlem
 
Join Date: Nov 2010
Location: Sverige
Posts: 296
Send a message via Skype™ to josu
Default

Grattis!!!
__________________
Med vänlig hälsning
Josu (hemsida / Steam)
josu besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 07:06 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009