![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Undrar om någon skulle kunna göra en baseboard där man finner svensk skog och natur, samt kanske mera svenska saker?
Tycker jag hittar dåligt med svensk skog när jag letar? Läste någonstans här om någon som hittat ett baseboard med bara olika träd? En bra ide. Skulle vara jättehäftigt att kunna importera ett sådant baseboard som man sedan kunde ha som "arbetsbord" |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: May 2010
|
![]()
Jag har skaffat mig detta, troligtvis från detta forum.....
Jo där har vi den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Oct 2010
|
![]()
Tack å tack!! toppenfint... undrar nu bara om det finns att få tag på med hus och andra ting?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: May 2010
|
![]()
Hoppas ingen retar upp sig på detta.
Svenskt i övrigt, då ska du gå på "sök" uppe itll höger och där söka eller så bläddrar du igenom download-sektionen, jag har gått kanske 15 sidor bakåt minst, finns väldigt mycket där, sen har du download station dls också. http://www.auran.com/TRS2004/DLS.php |
![]() |
![]() |