![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]()
Kan man ladda ner rutten till Stockholms pendeltåg någonstans?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2009
|
![]()
Hej! hittils så har ingen byggt Stockholms Pendeltågslinjer i trainz, men jag tror att Rasmus96 höll på att bygga. Fråga honom
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Jul 2007
|
![]() Citat:
Hade byggt södertälje till märsta och nynäshamn och pågående bygge mot bålsta. samt både älvsjö och tomteboda. elektrifierat allt och byggt tunneln mellan karlberg centralen. samt södra som underjordisk. Men tyvärr sprack allt pga data haveri. Här är en del som försvann av en annan bana jag byggde http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=23731 Mvh / Dealizh |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Medlem
Reg.datum: Nov 2010
|
![]() Citat:
Men någon annan som skulle tänka sig att bygga? Jag är sämst på att bygga, verkligen inte bra..
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2010
|
![]()
Jo jag försöker få ihop en bana. Men det är ju så svårt att bygga denna stad. Men det går sakta framåt i allafall.
![]() |
![]() |
![]() |