![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Två datorer med exakt samma TRS-2009 program och spel har kraschat. Timmars och dagars arbete bortkastat. Jag vet inte vad felet beror på. Gemensamt är dock att Trainz 2009 ligger i båda datorerna. I Surveyor finns följande text:
Worst buffer count: kuid2:68787:10 (4) Worst index count: kuid2:68787:21635:10 (13587) Självklart har jag reparerat ett antal gånger committat och allt det där. Den har texten kan inte skrivas in i Forum och jag går därför via Word som ser ut så här. Kan det vara så att jag har en kuid som skadar datorernas operativsystem - d v s orsakar konflikter. Nils Blid |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]() Citat:
Worst buffer count: kuid2:68787:10 (4) Worst index count: kuid2:68787:21635:10 (13587) Förslag: Ta bort dessa kuid manuellt i CM, eller i värsta fall direkt i Local och se vad som händer!
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
![]()
Bra förslag, Lan.
Gick in i CM och skrev in kuid-numret i Search. Sorry för mig - inget napp. Finns det något annat sätt. I Local ligger så där 150 mappar som samtliga heter något i stil med Hash. Skall jag gå igenom mapp för mapp eller finns det något enklare sätt? Jag är verkligen hårt drabbad, fråga Ekan. Nisse |
![]() |
![]() |