Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

Go Back   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-16-2010, 07:16 PM   #1
Rc611
Medlem
 
Join Date: Feb 2009
Location: Tyresö,Stockholm
Posts: 500
Default Nerladdning?

Hej!
Jag kan inte installera några tåg.
Vet ej hur jag ska göra
så här ser det ut när jag ska installera.

_____________________
MVH rc611
Attached Images
File Type: jpg FEL.jpg (117.9 KB, 135 views)
File Type: jpg FEL1.jpg (117.9 KB, 133 views)

Last edited by Rc611; 06-16-2010 at 07:19 PM.
Rc611 besöker inte forumet just nu  
Reply With Quote
Old 06-16-2010, 08:20 PM   #2
Visent
Medlem
 
Join Date: Jun 2009
Location: Tierp
Posts: 50
Default

Quote:
Originally Posted by Rc611 View Post
Hej!
Jag kan inte installera några tåg.
Vet ej hur jag ska göra
så här ser det ut när jag ska installera.

_____________________
MVH rc611
Jag utgår från att du inte kan engelska. En enkel översättning lyder:

"Kan inte ladda ner <KUID:253528:4001>. Kan inte inte hitta en URL att ladda ner ifrån. Det du söker finns inte på Download station."

I och med att denna detalj saknas kan du inte se loket i spelet och kan inte använda det.
__________________
_____
Visent.

- Det är bara döda fiskar som följer med strömmen...
Visent besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 06-16-2010, 08:23 PM   #3
Rc611
Medlem
 
Join Date: Feb 2009
Location: Tyresö,Stockholm
Posts: 500
Default

Varför inte?
Har sett andra som har det ute på banor.

Last edited by Rc611; 06-16-2010 at 09:13 PM.
Rc611 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 06-16-2010, 10:31 PM   #4
Bengan
Hjälpsamfotograf & Hedersmedlem
 
Join Date: Aug 2001
Location: Huddinge, Sweden.
Posts: 6,380
Default

Quote:
Originally Posted by Rc611 View Post
Varför inte?
Har sett andra som har det ute på banor.
Du får nog, först ladda ner orginalet som ekan länkar till i sin första post.

http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=24730
__________________
Bengan
Bengan besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 06-17-2010, 08:02 AM   #5
Rc611
Medlem
 
Join Date: Feb 2009
Location: Tyresö,Stockholm
Posts: 500
Question Win rar?

Har lärt mig nu att jag måste ha Win rar för att kunna hantera orginalet, men hur installerar jag där?
Attached Images
File Type: jpg WARRAR.jpg (89.6 KB, 113 views)

Last edited by Rc611; 06-17-2010 at 10:02 AM.
Rc611 besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Old 06-17-2010, 05:16 PM   #6
korvtiger
Medlem
 
Join Date: Jan 2008
Location: Uppland, Sverige
Posts: 2,742
Default

Dubbelklicka på objektet ifråga så kommer Winrar att starta. I rutan ser du vad som finns i .rar-filen. Antingen finns det en cdp-fil och då bara dubbelklickar du på den och installerar som vanligt, eller (mer troligt) så ligger det en mapp där. (i den mappen finns config, mesher och texturer) Flytta då den mappen till ett bra ställe på datorn (skrivbordet går bra) Öppna sedan CMP (CM2/CM3) och tryck på File-knappen i menyn i rutans överkant. Välj Import content och leta reda på mappen (på skrivbordet om du nu lade den där) tryck ok, och checka att den är commitad.
__________________
-k-
korvtiger besöker inte forumet just nu   Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump



All times are GMT +2. The time now is 07:06 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009