|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2009
Posts: 24
|
jag bygger Nils Erkssons terminal
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2009
Location: Hisingen
Posts: 776
|
OK? De är väl lite onödigt att starta en ny tråd för att säga de? Man kan väl bygga lite å visa bilder på menmen...... Men du vet att Nils ericsons Terminalen och Göteborgs Central station.. ( även hela Göteborg) redan finns för Trainz?
Känner du igen dig? de är Projekt Göteborg som byggt den ( den är nästan klar på bilden , bara hotellen & butikerna kvar)
__________________
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() Last edited by GBGtram; 06-06-2010 at 07:15 PM. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2009
Posts: 24
|
oj sorry visste inte
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2009
Posts: 24
|
vilken trainz 06 09 10
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
Join Date: Jun 2009
Location: Hisingen
Posts: 776
|
I tr2009 men fungarar nog i tr 2006 å 2010 med
__________________
![]() -En av grundarna- Markus Konduktör på Ringlinien Rangerförare på Spôrvägen ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Join Date: Nov 2009
Posts: 24
|
nu har jag också trainz09
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
Mycket fint, om inte min dator skulle krånglat skulle jag garanterat fixxa hem den.
|
|
|
|