|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
Join Date: Mar 2003
Location: Kista, Sweden.
Posts: 768
|
Blev tänd på frågor om underjordisk station så jag satte igång att göra en modul.
Håller på att finslipa nu och gå igenom kuid-listan. Som lock blir det en flygplats byggnad. Tänkte lägga ut den sedan om intresse finns.
__________________
hgkn@bahnhof.se Last edited by hgkn; 04-08-2026 at 12:44 PM. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
Join Date: Jan 2005
Location: Åsa, Sweden.
Posts: 45
|
Kanonsnyggt, ja denna station finns det användning för.
Bra jobbat! //portin |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
|
Jag finner inga ord så snygg den är
![]() Den måste man lätt ladda ner när den kommer
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem
Join Date: Feb 2004
Location: , , Sweden.
Posts: 25
|
Det där är ju en "must have"!!!
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Ja den skulle man ju vilja ersätta: Premetro island som föreställer Arlandastationerna i Ostkustbanan i trainz 2009 iallafall där Premetro Island station inte går in.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem
Join Date: Mar 2003
Location: Kista, Sweden.
Posts: 768
|
Har försökt fixa till banan till version 3.1 ts 2009. Om någon vill testa så maila mig.
__________________
hgkn@bahnhof.se Last edited by hgkn; 04-08-2026 at 12:44 PM. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Tidigare Metal_henke
Join Date: Feb 2006
Location: Helsingborg, Sweden
Posts: 864
|
Quote:
__________________
|Henrik L |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
Join Date: Mar 2003
Location: Kista, Sweden.
Posts: 768
|
Projektet läggs ner tills vidare. får se om jag installerar 2006 och gör ett nytt försök.
__________________
hgkn@bahnhof.se |
|
|
|