|
| If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|||||||
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Medlem
|
Fin, eller hur?
![]() -
svenolov I Trainz vet man att det omöjliga är möjligt (bevingade ord myntade av Nisse). Last edited by svenolov; 11-05-2009 at 11:29 PM. Reason: Ny bild |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem
|
|
|
|
#3 |
|
Medlem
|
Ohh! Hur lyckas du? Vekligen djup i färgerna och texturen ser otroligt verklig ut!
![]() Okey, seriöst nu, Vad ska denna styra för kul script?
|
|
|
#4 |
|
Medlem
|
Skämtsamt, men lite nya färger behövs väl på en trackmark...
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem
|
Kort sagt, jag jobbar ju med signalerna och SignalManager som du vet. På den vägen har det utvecklats ett funktionsbibliotek, som jag kallar för TrainMonitor. TrainMonitor håller reda på alla tåg i en session. Den vet vilka tåg som är elektriska och vilka som är arbetsfordon etc. När Bengan sen kom med sin fråga om strömlösa ellok, så hade jag redan grundbulten klar. En speciell trackmark med lite kod behövdes bara. Senare kommer också min gamla StationManager i form av en trackmark med en annan kulör.
|
|
|
#6 |
|
Medlem
|
En Spårvagnsommålning! M32 men med pantografen på rätt ställe!
på en hel dag har jag lyckats måla klart framvagnen med ALLA detaljer som går.
|
|
|
#7 |
|
Medlem
|
Bra, men kanske fel ämne. Hoppas att du inte gör lennart sur men dessa fina GS spårvagnar.
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem
|
Den här Spårvagnen M32 sirio 409 .. slå nästan alla rekord när de gäller "slimmade" spårvagnar men den här modellen är aningen likare M32 an än den tidigare modellan av Lan men just nu funderar vi på Projekt GBG vilken vagn vi ska använda till GBG?! Troligen den senaste...
|