![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Nu när du säger det så lät det som en rätt intressant ide. Jag hade faktiskt glömt att det fanns. Hur fungerar det? räcker det att kasta in rätt namngivna attachmentpoints och sedan är det klart eller ska det mer till?
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Kolla bl.a. min Gs-vagns tråd.
I stort sett så ska man sätta ut en attachment i varje ände och döpa dom till något speciellt. Sedan är det bara några småsaker i configen. Har fortfarande en TS2009 version med STW-koppel på hårddisken som jag inte släppt, men detta pga av att dom stödjs av en uppdaterad version av scriptet som så vitt jag vet inte har släppts. Försökte att kontakta MatsS igen, men han har inte svarat. Och sedan har det legat glömt en tid. Får kanske påminna honom. Har för mig att jag har en pdf över hur man ska döpa alla points och hur man ska skriva i configen. Kan skicka den till din mail senare ikväll om jag har tid och hittar den. Notera att bara TS2009 stödjer scriptet.
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: Jul 2009
|
![]()
Tack, korvtiger. Kunde inte förklara själv hur det funkade.
![]() ![]()
![]() |
#4 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
Om du hittar PDF filen som beskriver hur dessa koppel fungerar får du gärna skicka den förbi mig. Kopplena skulle passa bra på de Lkp vagnarna som är på väg till måleriet för detaljering. Annars tänkte jag leka baklängesingengör i morgon kväll och se ifall jag kan få ordning på det ändå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Jan 2008
|
![]()
Visst, skicka ett pm med din e-mail så ska jag skicka över den till dig.
![]()