![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Veteran
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Hej Jens
![]() Har du tagit bort alla mina filer från servern "http://msts.pointclark.net/msts" ![]() Jag hittar inte mina filer.. Not Found The requested URL /msts/Trai...to_KMJ_3.1.zip was not found on this server. http://msts.pointclark.net/msts/Trai...to_KMJ_3.1.zip ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Varför spammar du?
#3 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
![]()
Snälla Micke, ta tillbaka frågan!
Hawk undrar ju vart hans filer tagit vägen? |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Han har ju redan gjort en nästan identisk tråd, jag kan förstå att han undrar men jag förstår inte varför han behöver två trådar?
#5 | |
Veteran
|
![]() Citat:
![]() Jag råkade posta tråden i fel forum från början, den är borttagen nu, om du kan läsa...
![]() |
#6 |
Medlem
|
![]()
Det finns faktiskt en PM-funktion på det här forumet. Använd det när du ställer en fråga till en enskild individ och inte så här publikt och offentligt.
![]() |
#7 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Vad snäll och vänlig ton vi har på forumet, visst vill man vara här när alla är så trevliga!? Skärpning tycker jag, visa vänlighet mot andra, tänk på gyllene regeln!
![]() Det är inte menat mot vissa utan mer generellt verkar det ha blivit en hårdare stämning! |
![]() |
![]() |
#8 | |
Veteran
|
![]() Citat:
Jag har vid flera tillfällen försökt nå Jens via PM, men jag får aldrig några svar, så nu vet du det..... Jag har även försökt nå Jens via "SweClockers", men även där utan resultat Jag skrev en tråd där i går och blev avsnäst, sedan låstes tråden Jag kan inget mer göra. ![]()
![]() |
#9 | |
Medlem
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]() Citat:
Varför skickar du inte PM själv om du är så nyfiken på varför "Hawk" gör som han gör istället för att fråga ut honom på forumet? Jag tycker att en moderator borde radera samtliga inlägg utom ursprungsinlägget, alla andra har inte ett skvatt med ämnet att göra. Senast redigerad av Kristian den 2009-07-26 klockan 00:57. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2002
|
![]()
Hawk du har PM.
Micke.L och Schulz, ni måste ha ett fruktansvärt tråkiga liv som hackar på allt å alla. Senast redigerad av JenzA den 2009-07-26 klockan 18:23. |
![]() |
![]() |
#12 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
Det är riktigt tråkigt, sättet du uttrycker dig på.
![]() |
#13 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
Kan bara citera Olaf: Tänk på den gyllene regeln, behandla andra som man vill bli behanlad själv! F.ö så var det inte allt förlängesen vi diskuterade samma sak angående personliga frågar i trådar till en specifik medlem, där de flesta tyckte att det var OK att dra upp en gammal tråd bara för att fråga vilket objektiv som användes när bilden tog istället för att använda PM-funktionen. Så det känns väldigt skumt att man får dra upp en "död" tråd för att ställa en fråga men inte skapa en ny tråd i Off-topic delen där man ställer en fråga till en medlem. Sen att vissa användare(inga namn behövs nämnas) tydligen tar på sig rollen som moderator fast medlem bara är en vanlig medlem och förklarar hur saker å ting ska skötas här på forumet är bara urbotat dumt! Dessutom tillför alla inläggen utöver orginalposten ingenting till tråden! |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Har jag sagt att han skulle använda PM istället? Nej. Jag frågade varför han skrev flera trådar om samma sak, kanske inte på ett jättetrevligt sätt men jag fick svar och nöjde mig med det.
#15 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
![]()
Happ, Hawk har fått svar(bra det!
![]() ![]() |
![]() |