![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Jag tänkte att vi kunde ha en liten tråd där alla som vill lägger in en bild som dom tog någon gång under sommaren 2008, som får en att tänka på sommaren som varit. Skriv gärna en liten text till
![]() Min bild ![]() I slutet av Juli 2008, min nya kamera har precis anlänt och ett kort sommarregn har precis dragit förbi. En daglilja har precis blommat ut, och självklart blir den motivet på min första bild. Fyll i ![]()
![]() |
#2 |
Tidigare ssg
|
![]()
Ånej, en sån här ångestfylld tråd som gör att man börjar hata vintern och omedelbart vill ha sommar igen
![]() Nej men även jag kan bidra med ett gäng reprisbilder oandra sidan. ![]() Kan ju börja med denna bild från Kvarnholmen. En stilla och vacker sommarnatt vid Saltsjön och stillsamt betrakta solen som långsamt börjar närma sig horisonten är ovärderligt. Det enda som hördes var fiskmåsarna som fiskade efter småfisk i vattnet och plaskandet varje gång de flög ner mot ytan för att fånga en. Längtar tillbaka... ![]() En oerhört vacker Årstaviken, denna sköna sommardag förstördes något av bajsdoften från reningsverket av dagvatten i berget bakom mig. Fråga Robert och Simon, de var med de med ![]()
![]() |
#3 |
Medlem
Reg.datum: May 2005
|
![]() ![]() ![]() Första bilden är egentligen tagen i Maj, men kändes faktiskt som den första riktiga sommardagen enligt mig iaf ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
Såhär såg det ofta ut utanför mitt fönster
![]() ![]()
![]() |
#5 |
Tidigare Krille400
Reg.datum: Oct 2004
|
![]()
Gamla Linköping.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Tidigare v10
Reg.datum: Nov 2005
|
![]() Citat:
![]() ![]() man får väll ta och bidra med något också kanske ![]() ![]() Senast redigerad av Marcus Gustavsson den 2008-11-08 klockan 19:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]()
Hittade några budgetbilder från sommaren!
![]() |
#8 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
Reg.datum: Jan 2006
|
![]() Citat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#13 |
Tidigare Traindriver94
|
![]()
XXX = Porr, men jag ville inte skriva så. Och då menar jag inte att det är porr på bilden utan den är så jävla snygg
![]()
![]() |
#14 | |
Tidigare v10
|
![]() Citat:
förstår faktiskt fortfarande inte, men och andra sidan, det är ju lördag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Tidigare Traindriver94
|
![]() Citat:
![]()
![]() |