![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Junior Member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
test
![]() |
![]() |
|
![]() |
#2 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Det gick inget bra... Du kanske märkte det?
Geocitys stödjer nog inte att man länkar så där.. MvH. Mson ![]() http://tagbilder.cjb.net |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
Reg.datum: Nov 2002
|
![]()
Konstigt .. hemma såg det OK ut, men här på jobbet ser inte jag heller bilden ...
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Om du vill så kan du maila mig bilden så lägger jag upp den på min webserver.
// Håkan |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Annars kan han ju ladda upp bilden på forumet med och ta och klistra in i hanses Profil... (Koden som man får)
MvH. Mson ![]() http://tagbilder.cjb.net |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Märkligt... Först såg jag ingen bild, men när jag kopierade genvägen och klistrade in den i Internet Expolorer så kom sidan upp och jag såg bilden! Ännu märkligare är att jag sedan när jag växlade tillbaka till forumet, så såg jag signaturen! Snacka om lustigt...
____________________ ![]() Med vänliga hälsningar Lukas Nilson www.s-klass.cjb.net |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Bilder ligger i cache, därför syndes den sen på forumet igen.
Geocities tillåter inte direktlänkning av bilder, just för att dom inte vill att deras gratisutrymme skall användas som "lagringsplats". Ibland funkar det att lägga till ett mellanslag eller punkt efter url. Men säkrast är att lägga det någon annanstans // Håkan |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
signatur | Arre | Off-topic | 25 | 2005-03-13 20:11 |
Testar på begäran | Rc1166 | Off-topic | 1 | 2003-01-05 02:37 |
Ny signatur... | prymikom | Off-topic | 11 | 2002-09-17 16:09 |
Testar ny logga [Tråden får gärna raderas!] | Jocke | Off-topic | 2 | 2002-07-13 11:41 |