![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Visa resultat för omröstning: Hur långt kommer Sverige i fotbolls VM? | |||
Ut i gruppspel |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 12.82% |
Åttondelsfinal |
7 | 17.95% |
Kvartsfinal |
14 | 35.90% |
Semifinal |
6 | 15.38% |
Final |
7 | 17.95% |
Antal röster: 39. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
|
![]()
Hej!
Ja mu börjar snart alla sportfånars höjdpunkt ![]() Så därför kan det vara skoj med att kolla hur folk tror att det går för fotbollslandslaget.... Själv tror jag på en semifinal och att det blir som i USA -94.... MVH Kenneth
MFF SM-Guld 2010?? Javisst blev det så ![]() Senast redigerad av Rogge den 2006-05-23 klockan 22:27. Anledning: Ändrade rubriken /Roger |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hyttåksfettischist
|
![]()
Jag hade gärna svarat, men jag har inte en aning. Är det fotbolls-vm snart?
MVH sportfånen Simon. ![]()
![]() |
#3 | |
Medlem
Reg.datum: Sep 2005
|
![]() Citat:
![]() Jag tror dessvärre vi åker i kvarten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem
|
![]()
Sveriges fotbollslandslag håller ingen vidare klass, ut i gruppspelet med andra ord till alla svenskars stora besvikelse.
![]() |
#5 | |
Medlem
|
![]() Citat:
kanske märks att jag inte är nån vidare fopollsfan, trots att jag jobbar som vaktmästere för en fopollsförening ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Skånsk användare
Reg.datum: Oct 2002
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#7 |
Tidigare mrdaddydj
|
![]()
Självklart kommer de gå långt! Jag litar på att Lars Lagerbäck kan ta oss långt i detta VM. (Det har han ju sagt iaf)
![]() Zlatan kommer nog att göra många mål i detta VM förhoppningsvis. Men om Juve flyttas ner till Serie B så vill han till Real Madrid, och kanske ersätta Ronaldo som fått erbjudande av nån shejkek att flytta till Qatar. http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...830682,00.html
![]() |
#8 | |
Skånsk användare
|
![]() Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem
|
![]()
Tror Sverige åker i åttondelsfinalen!När laget ser ut så här!
![]() |
#10 | |
Skånsk användare
|
![]() Citat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Jag kan bara hålla med....Sen hur långt de kan gå beror ju på deras inställning, form med mera. Jag tycker laget ser helt ok ut om man jämför med andra länders förutsättningar. Det finns ju ett gäng med spelare som skulle kunna göra fullkomlig succe i vilken klubb de än spelade. Sen gäller det ju för Lasse-Roland att få ihop dessa individer till en grupp som kan fungera tillsammans. Får man bara det så kan det räcka hur långt som helst.... Sen vad tidningar och sådant skriver, det är ju journalistiken som är som den är...Titta bara på vårt kära 3 Kronor...De var ju totlat sågade jäms med fotknölarna innan VM började....Hur är det nu? Sen att det finns spelare som tror på VM-guld visar ju bara på ett bra självförtroende och det är tvunget att ha om man skall gå långt i en turnering.... Som jag skrivit innan och tror så blir det samma succe som det blev 1994 ![]() ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#12 |
Senior Member
|
![]()
Vad jag vet så börjar det den 9e juni...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Ja det stämmer bra det.... Sen spelar Sverige den 10 Juni, då håller väl alla tummarna ![]() MVH Kenneth
![]() |
![]() |
#14 | |
Senior Member
|
![]() Citat:
Sen tror jag att Sverige åker ut i åttondelen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Medlem
|
![]() Citat:
Nja, med lite tur och allt vad det heter så tror jag på ett låååååångt VM för de svenske.... ![]() Brasilien i semi hade väl varit mumma? MVH Kenneth
![]() |