![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2002
|
![]()
Det blir inte så mycket trainsim nuförtiden, antingen fastnar man i Route-editor eller TGAtool i timmatal eller så låter man bli helt. Det är liksom svårt att göra det här på en lagom nivå. Jag har låtit MSTS ligga ett bra tag nu, bland annat för att grafiken är så kass. Det spelar liksom ingen roll hur mycket man knåpar med små detaljer så blir ändå helhetsintrycket inte så bra som man skulle vilja.
Nåväl, ibland rycker det lite i nerverna, som t ex när man ser Du2 som Mazz har på gång. Därför tänkte jag bidra med några sena julklappar. De är inte helt färdiga ännu, men snart så... Om jag gjort rätt så ska det dyka upp tre bilder här. Totalt ska det bli tre målningar av loket och 26 olika vagnar.